Магазин від магазину відрізняється і багато в чому його успішність залежить від якості "збірки". Тому ми пропонуємо вам ознайомитися з ключовими особливостями створення e-commerce проєктів, особливостями формування цін на сайти і їх подальше обслуговування. Володіючи всією необхідною інформацією, ви зможете вибрати компетентного підрядника, а так само дізнаєтеся, як заощадити на розробці.
Щоб перевести свій бізнес в інтернет, потрібен повністю настроєний інтернет-магазин зі зручним інтерфейсом, що включає як мінімум каталог товарів, опцію замовлення і покупки через сайт, особистий кабінет користувача. Функціонал вибирається залежно від поставлених цілей і масштабів компанії, але в будь-якому випадку вартість індивідуальної розробки буде високою.
Якщо ви маєте обмежений бюджет, ви можете замовити простий інтернет-магазин або онлайн-вітрину з можливістю подальшого доопрацювання. Звичайно, з точки зору функціоналу такий сайт буде програвати масштабним компаніям, однак якщо потрібен швидкий старт, даний підхід до розробки буде оптимальним.
У вашому каталозі не так багато товарів? Щоб запам'ятатися та виділитися серед конкурентів вам потрібен WOW-дизайн, що поєднує в собі зручний інтерфейс і по-справжньому вражаючі ефекти та анімацію. Сучасні технології дозволяють реалізувати будь-який, навіть найсміливіший задум. Головне — знайти студію, яка спеціалізується саме на нестандартному дизайні.
Marketplace — торгова площадка, на якій зустрічаються продавці та покупці. Розробка такого проєкту потребує чимало часу і великих витрат. Щоб створити дійсно зручну платформу, необхідно продумати та пропрацювати кожну деталь, в іншому випадку погана реалізація погубить відмінну ідею. У випадку з замовленням маркетплейса особливо важливо вибрати надійного підрядника.
Marketplace — торгова площадка, на якій зустрічаються продавці та покупці. Розробка такого проєкту потребує чимало часу і великих витрат. Щоб створити дійсно зручну платформу, необхідно продумати та пропрацювати кожну деталь, в іншому випадку погана реалізація погубить відмінну ідею. У випадку з замовленням маркетплейса особливо важливо вибрати надійного підрядника.
Кожен інтернет-магазин складається з:
- Дизайн-макети — промальовування інтерфейсу сторінок і окремих елементів, що оживлюються жвавих за допомогою верстки та програмування.
- Контент — вміст сторінок сайту і карток товару.
- CMS (движок) — система управління контентом, через яку наповнюється інтернет-магазин.
- Хостинг — платформа, на якій розміщується сайт. Без хостингу користувачі не отримають доступ до інтернет-магазину.
- Домен — унікальна адреса, яка дозволяє знайти сайт в інтернеті.
Звичайно, інтернет-магазин складається не тільки з перерахованих вище складових, однак без них не обходиться жоден сайт.


Формування вартості створення сайтів дещо відрізняється від формування цін в інших сферах. Зокрема, в даному питанні розробники виставляють прайс виходячи з власних побажань — розкид цін добре помітний, якщо подивитися кілька пропозицій різних веб-студій. Проте існує кілька факторів, які також впливають на цінник компанії:
- Репутація розробника: великі веб-студії, які у всіх на слуху, коштують значно дорожче.
- Якість розробки: "потокове" виробництво сайтів (здали та забули) дозволяє знизити цінник, а от створення дійсно масштабних проєктів, до яких пред'являються високі вимоги, не можуть коштувати дешево.
- Витрати на зарплату: хороші висококваліфіковані фахівці обходяться дуже дорого, проте їх участь в проєкті гарантує першокласний результат.
- Супутні витрати: оренда та обслуговування офісу, оплата рахунків, реклама тощо.
Обираючи підрядника, пам'ятайте про те, саме ці чинники частково формують вартість розробки.