Шукайте, де замовити корпоративний сайт?

Не поспішайте обирати підрядника, для початку приділіть трохи часу, щоб з'ясувати, які бувають технології розробки та в яких випадках вони застосовуються, а також дізнайтеся, що впливає на ціноутворення і скільки коштує обслуговування веб-ресурсу після запуску. Наша веб-студія має достатній досвід, щоб відповісти на ключові питання тих, кого цікавить створення сайту для компанії. Якщо ж ви шукайте не відповіді, а компетентного розробника, сміливо переходьте на сторінку, присвячену досягненням і принципам роботи WhiteWeb.

Види корпоративних сайтів
Для великого бізнесу
Для невеликих компаній
Для wow-презентації
Для підвищення продажів

Найчастіше великий бізнес ставить перед сайтам більш розширену задачу, ніж просто презентація компанії. Такі корпоративні сайти можуть включати каталог або повноцінний інтернет-магазин, інтеграцію з різними сторонніми сервісами (CRM, 1C, АТС, системи аналітики та багато іншого). Вартість розробки досить висока через ексклюзивний дизайн та використання складних індивідуальних рішень.

Зазвичай завдання корпоративного сайту для малого бізнесу — презентація компанії. Складні рішення застосовуються вкрай рідко — зазвичай цілі досягаються за рахунок простих, але перевірених технологій, які не потребують серйозних фінансових вкладень.

Корпоративний сайт — це не обов'язково величезний портал. Якщо завдання полягає в тому, щоб розробити проєкт, який буде запам'ятовуватися, досить створити кілька сторінок з wow-ефектом. Такий сайт дозволить виділитися на тлі конкурентів і гарантовано справить враження на користувачів.

Корпоративний сайт може не тільки презентувати компанію, а й продавати товари та послуги. При цьому не обов'язково створювати інтернет-магазин, можна обійтися більш простими рішеннями як то вітрина, каталог, окремі сторінки. Простіше кажучи, такий сайт буде працювати відразу у двох напрямках: збільшувати впізнаваність бренду та підвищувати комерційні показники.

Корпоративний сайт може не тільки презентувати компанію, а й продавати товари та послуги. При цьому не обов'язково створювати інтернет-магазин, можна обійтися більш простими рішеннями як то вітрина, каталог, окремі сторінки. Простіше кажучи, такий сайт буде працювати відразу у двох напрямках: збільшувати впізнаваність бренду та підвищувати комерційні показники.

З чого складається Корпоративний сайт

Базові складові корпоративного сайту:

  • Дизайн — макети сторінок і графічні елементи на них, які "пожвавлюються" на етапі верстки та програмування.
  • Контент — вміст сторінок сайту: зображення, тексти, відео.
  • CMS (движок) — система управління контентом, за допомогою якої додаються сторінки та контент на них, "будується" структура сайту тощо.
  • Хостинг — віртуальна площадка для розміщення сайту, яка робить веб-ресурс доступним для користувачів.
  • Домен — адреса, за якою користувачі знаходять сайт в інтернеті.

Всі ці складові пов'язані між собою: досить прибрати одну з них і корпоративний сайт виявиться абсолютно марним.

image

Веб-розробники використовують різні технології і рішення в залежності від завдань клієнта і його бюджету. У той самий час існує кілька основних методик створення сайтів, від вибору яких залежить фінальна вартість проекту

4 методики розробки корпоративного сайту
Конструктор сайту
Конструктор — непогане рішення при скромному бюджеті. Якщо ви не маєте часу та фінансів на розробку веб-проекту в студії, використовуйте онлайн-сервіси: з готових блоків можна зібрати простий корпоративний сайт.
Комбінований підхід
Перевага комбінованого рішення в тому, що ви не будете переплачувати за розробку "з нуля". Проєкт виходить дійсно унікальним, але при цьому створюється на базі успішно протестованих заготівель.
Індивідуальний підхід
Ексклюзивний корпоративний сайт коштує дорого, адже він розробляється за унікальною методологією, яка не може бути застосована до інших проєктів. Віддача від такого сайту в рази вище, ніж від створених за іншими технологіями.
Готові web-рішення
Готові дизайн-макети і web-рішення обійдуться досить дешево за рахунок "конвеєрного" виробництва і використання існуючих напрацювань. Недолік даного підходу в тому, що сайт не буде унікальним.
Чому ціни на корпоративні сайти відрізняються

Формування вартості розробки сайтів відбувається не так, як в інших сферах. Кожна веб-студія виставляє свій цінник, тому при моніторингу пропозицій нескладно помітити, що одну і ту ж роботу компанії оцінюють по-різному: одні беруть $ 1000, інші — $ 10000. Чому так? Багато в чому прайс визначають:

  • Масштаб компанії: компанії з гучним ім'ям коштують дорожче.
  • Внутрішні стандарти якості: хтось ставить розробку на потік і робить сайти дешево, інші постійно підвищують вимоги до фінального результату, і не беруться за дешеві замовлення.
  • Кваліфікація фахівців: хороший розробник коштує дорого — чим професійніша команда, тим більше заробляє студія.
  • Обов'язкові витрати: оренда офісу, рахунків, реклама тощо.

Наведені фактори можуть мати прямий вплив на вартість створення корпоративного сайту. Тому вкрай важливо враховувати їх при виборі підрядника.

У скільки обійдеться утримання корпоративного сайту

Більшість корпоративних сайтів вимагають мінімальних витрат після запуску. Зазвичай бюджет на підтримку веб-проекту складаються з наступних витрат:

  • Хостинг. Хороший віртуальний хостинг обійдеться як мінімум в $ 5/міс. У рідкісних випадках може знадобитися виділений сервер, який коштує близько $500/міс. Щоб обрати оптимальний вид хостингу і тарифний план, рекомендується виходити з кількості відвідувачів в день: наприклад, якщо у веб-проекту буває до 1 тисячі користувачів на добу, можна сміливо вибирати хостинг за $ 5-20.
  • Доменне ім'я. У більшості випадків домен обходиться до $ 10 на рік, але в деяких доменних зонах ім'я може коштувати значно дорожче.
  • Моніторинг роботи сайту. Спеціалізовані сервіси відстежують працездатність веб-ресурсу і "відловлюють" помилки на ньому. Ціна варіюється від $5 до $50 в місяць в залежності від обсягу перевірок.
  • Модернізація сайту. Корпоративний сайт потребує постійного апгрейду, адже тільки так він буде відповідати сучасним вимогам пошукових систем, браузерів і пристроїв. Найкраще замовляти оновлення веб-проекту в тій студії, яка його розробляла. Ціна послуги стартує від $ 100 і підвищується в залежності від обсягу запланованих робіт.

Висновок: зробивши корпоративний сайт "під ключ", його обслуговування буде обходитися в $ 11-80 доларів на місяць, а якщо додати до цієї ціни послуги з модернізації, технічну, SEO та контент підтримку, середній чек збільшиться до $ 200 +.

ДИВІТЬСЯ ЯК WHITEWEB РОБИТЬ САЙТИ