Послуги WhiteWeb
ЧОМУ ТАКІ РІЗНІ ЦІНИ НА РОЗРОБКУ САЙТУ?Заплуталися у виборі виконавця? Одні хочуть тисячі доларів, інші сотні, а трапляються розробники і за кілька доларів? Це нормально. Давайте розберемося, чому.
Для початку приділіть трохи часу, щоб з'ясувати, які бувають технології розробки та в яких випадках вони застосовуються, а також дізнайтеся, що впливає на ціноутворення і скільки коштує обслуговування веб-ресурсу після запуску.
Найчастіше великий бізнес ставить перед сайтам більш розширену задачу, ніж просто презентація компанії. Такі корпоративні сайти можуть включати каталог або повноцінний інтернет-магазин, інтеграцію з різними сторонніми сервісами (CRM, 1C, АТС, системи аналітики та багато іншого). Вартість розробки досить висока через ексклюзивний дизайн та використання складних індивідуальних рішень.
Зазвичай завдання корпоративного сайту для малого бізнесу — презентація компанії. Складні рішення застосовуються вкрай рідко — зазвичай цілі досягаються за рахунок простих, але перевірених технологій, які не потребують серйозних фінансових вкладень.
Корпоративний сайт — це не обов'язково величезний портал. Якщо завдання полягає в тому, щоб розробити проєкт, який буде запам'ятовуватися, досить створити кілька сторінок з wow-ефектом. Такий сайт дозволить виділитися на тлі конкурентів і гарантовано справить враження на користувачів.
Корпоративний сайт може не тільки презентувати компанію, а й продавати товари та послуги. При цьому не обов'язково створювати інтернет-магазин, можна обійтися більш простими рішеннями як то вітрина, каталог, окремі сторінки. Простіше кажучи, такий сайт буде працювати відразу у двох напрямках: збільшувати впізнаваність бренду та підвищувати комерційні показники.
Корпоративний сайт може не тільки презентувати компанію, а й продавати товари та послуги. При цьому не обов'язково створювати інтернет-магазин, можна обійтися більш простими рішеннями як то вітрина, каталог, окремі сторінки. Простіше кажучи, такий сайт буде працювати відразу у двох напрямках: збільшувати впізнаваність бренду та підвищувати комерційні показники.
Базові складові корпоративного сайту:
- Дизайн — макети сторінок і графічні елементи на них, які "пожвавлюються" на етапі верстки та програмування.
- Контент — вміст сторінок сайту: зображення, тексти, відео.
- CMS (движок) — система управління контентом, за допомогою якої додаються сторінки та контент на них, "будується" структура сайту тощо.
- Хостинг — віртуальна площадка для розміщення сайту, яка робить веб-ресурс доступним для користувачів.
- Домен — адреса, за якою користувачі знаходять сайт в інтернеті.
Всі ці складові пов'язані між собою: досить прибрати одну з них і корпоративний сайт виявиться абсолютно марним.


Формування вартості розробки сайтів відбувається не так, як в інших сферах. Кожна веб-студія виставляє свій цінник, тому при моніторингу пропозицій нескладно помітити, що одну і ту ж роботу компанії оцінюють по-різному: одні беруть $ 1000, інші — $ 10000. Чому так? Багато в чому прайс визначають:
- Масштаб компанії: компанії з гучним ім'ям коштують дорожче.
- Внутрішні стандарти якості: хтось ставить розробку на потік і робить сайти дешево, інші постійно підвищують вимоги до фінального результату, і не беруться за дешеві замовлення.
- Кваліфікація фахівців: хороший розробник коштує дорого — чим професійніша команда, тим більше заробляє студія.
- Обов'язкові витрати: оренда офісу, рахунків, реклама тощо.
Наведені фактори можуть мати прямий вплив на вартість створення корпоративного сайту. Тому вкрай важливо враховувати їх при виборі підрядника.